2007-08-26

På jobbet

Sitter på jobbet. Ska förbereda KF i morgon och ett möte på eftermiddagen i Alliansen. Försöker lyssna på radiosporten via SR:s hemsida. Den är minst sagt ostabil. Det gick att lyssna på P1, P2 och P3 men inte P4. Påstod att mina inställningar var fel. Jag gick då in på radiosporten där man enligt en knapp kunde "lyssna direkt!". Då kom man till Svensktoppen...

Ska ner till brorsan i eftermiddag. Han har skaffat Canal Plus så nu kan vi kolla fotboll där i stället för på Olearys. Servicen där är den klart sämsta i stan. Varenda gång är det något nytt. Men de visar matcher och har helt okej käk - och det finns ingen annanstans att gå. Därför har vi plågat oss.

Kan inte komma över att Widar ändrade i min artikel. Kan han verkligen få göra det? Var går då gränsen för vad han kan skriva och sätta mitt namn under? Utan att ens fråga mig. Fy fan.

Inga kommentarer: