2007-09-22

Hiimma iigen

Efter ett knappt dygn i gnällbältets epicentrum Örebro är jag hemma i Norrköping. Peter Flacks Hjalmar Berglund var som alltid väldigt rolig. Även dansnumren är av hög klass men i övrigt hade årets revy en del ytterligare att önska. Men det är alltid väldigt trevligt att gå på Flack. God mat, underbar stämning och också trevligt att återse gamla Örebro då och då.

På hemvägen tittade vi förbi hos min gamla barndomskamrat Robert i Kumla. Han blev pappa för en knapp månad sen och jag fick chansen att hälsa på lille Linus. Höll honom en bra stund och man blir ju rätt sugen på att ha en egen, det får jag erkänna.

Hade tänkt ta mig ner på stan och jobba en stund i eftermiddag. Får se hur det blir med den saken. Ska jobba en stund imorgon, det kanske räcker.

Inga kommentarer: