2007-12-02

Helt färdigflyttad

Jag är helt färdig och helt färdigflyttad. Ändå sitter jag i min gamla lägenhet och skriver detta. Jag har nämligen sålt möblerna till den nya ägaren av denna lägenhet och ännu inte fått mina nya möbler till min nya lägenhet. Därför bor jag här i natt och får leva något spartanskt i den nya lägenheten i ett par veckor. Men minimalism är väl inne?

Bror, Erik, Lampan och José har hjälpt mig att flytta och mor och hennes sambo Bengt har fixat med kärra och bjöd oss på flyttmiddag och glögg efter genomfört verk i dag. Känns väldigt skönt nu när det är klart. Trivs oerhört bra i min nya lya. Kan ju bara bli bättre när jag dessutom får möbler i den.

Fredagen och halva lördagen befann jag mig i Stockholm för gruppledarkonferens. Oerhört nyttigt att prata med kollegor från hela landet. Dessutom var Janne Björklund på plats och pratade och umgicks.

Men nu börjar jag bli ganska trött. För lite sömn mellan fredag-lördag, upp tidigt i dag och flytt hela dagen. Dessutom ett par hyfsat hektiska veckor innan det. Somnar nog ovaggad i natt.

Inga kommentarer: