2007-12-25

Nyår på Arlanda

När jag i dag skulle boka tåg till Arlanda insåg jag att det inte går tåg så tidigt en nyårsdag, flyget går 10.15 på förmiddagen. Jag får helt enkelt ta mig upp dagen innan och knoppa på hotell på Arlanda. Det blir väl inte den roligaste nyårsafton i mitt liv. Men det spelar ärligt talat ingen roll. Resan jag ska ge mig ut på blir bland det roligaste jag gjort. Jag ska till New Hampshire i USA för att på plats följa presidentvalet.

Dagen har rullat på i en mycket stilla lunk. Byggde ett par Billybokhyllor på förmiddagen, tittade på Ron Paul i Meet the Press och har sedan suttit framför datorn och läst en del i boken om president Truman. Väldigt välskriven och intressant bok.

I morgon kommer närmaste släkten på traditionsenlig annandagsmiddag. Kalkon står på menyn.

Inga kommentarer: