2008-02-22

Manages upp i topp

Ägarna till Pappa Grappa har startat ytterligare en restaurang. Ett tapasställe en bit längre ner på G:a Rådstugugatan, åt Strömmen till, i det nybyggda huset. Manages tror jag det hette. Jag premiäråt där idag. Lysande! Tapas är riktigt schysst. Ofta när man äter ute är förrätten det godaste. Tapas är som flera förrätter.
Dessutom mysig inredning och trevlig personal. Manages går rätt upp i topp på min restauranglista.

Har kollat finalen i På spåret. Blev ju inte så spännande. Ska väl se demokraternas debatt från igår natt.

Dolphins på slutspelsplats efter seger ikväll. Trevligt.

Jag skrev under eftermiddagen ett svar till miljöpartisten Rickard Sallermo. Han anklagar mig i dagens NT för att ha för mycket kontakt med verkligheten. Ja, det är ju inget man beskylla miljöpartiets skolpolitik för.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Manesa heter den ;)

Men helt klart är den en favorit.

instämmer,

Andreas

Mathias Sundin sa...

Ah, tack. Svårt det där med utrikiska =)