2008-04-27

På väg hem

Bloggtystnaden har berott på att jag befunnit mig i Västerås på kommunalt riksmöte med 750 folkpartister från hela landet. Det fanns visserligen internet på hotellet men fick det inte att funka.

Som vanligt väldigt kul med såna här träffar. Man hämtar mycket av sin inspiration från alla andra. Inte minst lär man sig mycket också. Jag fick också lära ut lite denna gång. Höll två seminarier idag om hur amerikanerna driver valrörelsen. Trots de minst sagt olyckliga tiderna, klockan nio idag när alla var lite, ja... trötta efter gårdagkvällens fest, så var det fullsatt. Samma sak i eftermiddags när vi var rädda att alla skulle ha åkt hem.

Trött som attan är jag. Sitter och väntar på tåget i Västerås. Nåja, jag har ju kortare resa än de flesta andra. Bredvid mig sitter folket från Luleå...

Inga kommentarer: