2008-08-28

Ursäkta

Jag ber om ursäkt till alla som jag ännu inte svarat på mailen eller på annat sätt. Den här veckan har varit galen och dessutom har internet hemma lagt ner för tillfället.

Jag ska snart upp till Stockholm för en intervju med Lars Adaktusson i TV8. Amerikanska valet står på tapeten. Jag är där som McCain-supporter och Petter Odmark är där som Obama-supporter. Vi har båda varit över och kampanjat för våra respektive kandidater.

Idag har TV4 Nyheterna varit här en bra stund för en lång intervju om samma sak som ovanstående. Kul att känna på skillnaden mellan riksreportrar och de lokala förmågorna. Framförallt ställdes samma frågor ett stort antal gånger, en lite ovan upplevelse. Men jag tror det gick bra.

Igår var jag i Mjölby och hade en himla kul ideologiutbildning. Ett gäng från Motala och Mjölby var där och var väldigt duktiga. Det tar ett tag innan man verkligen kan börja tänka filosofiskt men de fattade galoppen på direkten.

Jag hade planerat att åka till Örebro imorgon, men det bidde inte av. Hade varit väldigt roligt, Örebro är ju den största kommun som fp har en KS-ordförande. Men också skönt att jag nu får en extra dag att jobba här på hemmaplan.

Inga kommentarer: