2008-11-16

Som en dans

Kul att läsa Johans och Rogers dansbloggar på NT.se. Grattis till Roger som tog hem segern i Shall we dance. Kul arrangemang det där. Jag brukar inte sitta och kolla på TV på helgerna, men har sett några avsnitt av Let's dance. Kul program och säkert kul att vara med även på lokal nivå. Alltid roligt att få en utmaning.

Själv har jag dansat lite i helgen också. Dock inte i någon som helst organiserad form. Mer av skuttande på dansgolvet på Harrys i Örebro. Min gamla barndomskompis Robban fyllde 30. Många som gör det i år. Vi funderade på det över en öl, hur länge vi hade varit vänner. Han är min äldsta vän faktiskt. Vi träffades i lekis och gick sedan i samma klass genom hela grundskolan och gymnasiet. Vi bodde dessutom bara två kilometer från varandra, vilket är grannar om man är uppvuxen på landet som jag är.

Inga kommentarer: