2009-05-12

Randigt är nog bättre

Lasse Stjernkvist har nog rätt, randigt är bättre. Igår efter länsförbundets styrelsemöte i Linköping begav jag mig till The Champ för att se Newcastle-Boro i deras kamp för överlevnad. TV-apparaterna var trasiga där och när jag begav mig till en annan krog fick jag meddelandet att Newcastle låg under. 
 
Väl på plats på Pitcher meddelade några Newcastle-fans från Åtvid glatt att IFK hade förlorat hemma mot Vasalund! Gonatt.
 
Randiga Newcastle lyckades till slut vinna med 3-1 och det var första gången under den här säsongen som jag verkligen kunde njuta och lida så där av fotboll som man gör när det gäller som allra mest.
 
Ska Norrköping införa kronan frågar sig Rurik Holmberg (FP) i NT idag. Söderköping kan komma att införa euron i alla fall, skrev NT i lördags.  

CIA granskar nu svenska riksdagsledamöter. Citizens Intelligence Agency, that is. 
 
Glöm inte att kolla in FP:s nya EU-sajt.

Inga kommentarer: