2010-02-10

Birro hade rätt

Dansträning på Borgen i går. Gick hyfsat, tycker jag själv. Vilket innebär att jag kom ihåg i vilken ordning jag ska ta stegen. Nästan hela tiden. Har inte skrivit så mycket om dansen, mest eftersom det gått så dåligt. Marcus Birro hade rätt när han för några veckor sa till mig att det bara blir värre. Han är ju trots det imponerande nog kvar i Lets Dance.

Min enda chans att vinna det där består i att få tillräckligt mycket folk som kommer rösta på mig att gå på finalen - den 20 mars i Borgen!

Vi fick affischer för finalen i går så nu börjar kampanjen!

Det blir träning på torsdag och söndag också. Vi har väl fått lite drygt hälften av koreografin. Ska fylla på nästa tisdag. Tills det blir det att nöta på det vi har.

Ni beställer biljetter på Ticnet, direktlänk hittar ni här.

Nehe, klistra upp affischer var det!

Inga kommentarer: